Ilmainen toimitus yli 75€ tilauksille

OSTOSKORI

Ostoskorisi on tyhjä...

Myyntiehdot

Myyntiehdot koskevat tavaroiden ja palveluiden ostamista verkkokaupasta www.vo2cyclab.fi ostajan (jäljempänä Kuluttaja) ja yrityksen OÜ VO2, kaupparekisteritunnus 11996675, KMKR-numero EE101398572, osoitteessa Veskiposti 2/1, Tallinna 10138 (jäljempänä Verkkokauppa) välillä.

Verkkokauppa pidättää itsellään oikeuden tehdä yksipuolisesti muutoksia ja lisäyksiä myyntiehtoihin milloin tahansa, syystä riippumatta.

Verkkokauppa ja kuluttaja noudattavat tulevissa suhteissaan velvoiteoikeuslakia, Viron tasavallan lakeja ja lainsäädäntöä sekä näissä myyntiehdoissa sovittuja määräyksiä.

 

Tuotteet ja hinnat

Verkkokaupassa myytävät tuotteet sisältävät tuotteen nimen, tuotekoodin, kuvan tuotteesta, hinnan ja kuvauksen tuotteesta ja sen tärkeimmistä ominaisuuksista. Hinnat ilmoitetaan euroina, ja ne sisältävät 22 prosentin arvonlisäveron.

Kaikki verkkokaupassa myytävät tuotteet on luokiteltu ja jaoteltu eri alaryhmiin tuotteen erityisen käyttötarkoituksen mukaan. Tuotekuvat ovat vain havainnollistavia, ja ne voivat poiketa alkuperäisestä tuotteesta.

Verkkokauppa pidättää oikeuden korjata ja muuttaa milloin tahansa osoitteessa www.vo2cyclab.fi näkyviä hintoja. Jos Verkkokauppa on muuttanut hintoja sen jälkeen, kun kuluttaja on tehnyt ja maksanut tilauksen, Verkkokauppa sitoutuu takaamaan kuluttajalle sen hinnan, joka oli näkyvissä Verkkokaupassa tilaushetkellä.

Verkkokaupalla ei ole enää velvollisuutta ilmoittaa kuluttajalle erikseen kaikista tuotteiden ominaisuuksien ja hintojen muutoksista.

Verkkokaupasta ostetuista tavaroista, joiden toimituspaikaksi on ilmoitettu Specialized Concept Store Tallinn tai Specialized Elite Store Tartu, ei peritä toimitusmaksua.

Verkkokaupasta ostettujen tavaroiden hinta lisätään toimituspalvelun hintaan. Toimitusmaksu riippuu Kuluttajan sijainnista ja valitusta toimitustavasta. Toimituskulut näytetään Kuluttajalle tilauksen yhteydessä.

Verkkokaupassa esitetyt tuotteet ovat yleensä varastossa. Tuotteiden saatavuus voi muuttua varaston ja verkkokauppaohjelmien teknisten ongelmien vuoksi tai jos useat Kuluttajat tilaavat täsmälleen samaan aikaan.

Jos tuote on loppunut varastosta, eikä tilausta voida täyttää, kuluttajaan otetaan erikseen yhteyttä ja tarjotaan uutta toimitusaikaa puuttuvalle tuotteelle tai korvaavaa tuotetta vastaavalla tuotteella.

 

Kauppasopimuksen voimaantulo

OÜ VO2 ja kuluttaja, joka ilmoittaa henkilötietonsa tilausta tehdessään, tekevät myyntisopimuksen.

Myyntisopimuksella Verkkokauppa sitoutuu toimittamaan tilatut tavarat Kuluttajalle ja Kuluttaja sitoutuu maksamaan Verkkokaupalle laskussa ilmoitetun summan.

Myyntisopimus tulee voimaan, kun kuluttajan suorittama maksu on hyvitetty VO2 OÜ:n käyttötilille.

 

Tilauksen tekeminen

Jotta voit tehdä ostoksen verkkokaupasta, sinun on ensin tutustuttava tuotteisiin, valittava haluamasi tuotteet, varmistettava oikea koko, väri ja määrä ja vahvistettava valintasi klikkaamalla ”Lisää ostoskoriin” -painiketta. Huomaa, että tuotteen lisääminen ostoskoriin ei tarkoita tuotteen varaamista ja tuote on edelleen muiden kuluttajien tilattavissa, kunnes tilauksen maksu on saapunut VO2 Oy:n tilille.

Yleiskatsaus ostoskoriin lisätyistä tuotteista löytyy klikkaamalla verkkokaupan sivun oikeassa yläkulmassa olevaa ostoskorin kuvaketta. Tuotteiden hinnat ja ostoskorin kokonaiskustannukset näkyvät ostoskorissa olevien tuotteiden vieressä.

Tehdäksesi tilauksen verkkokaupassa sinun on klikattava ”Tee tilaus” ostoskorissa. Tilauslomakkeen sivulla sinun on täytettävä vaaditut kentät (nimi, yhteystieto, sähköpostiosoite, toimitusosoite), valittava toimitustapa ja lopuksi klikattava ”Vahvista tilaus”. Tämän jälkeen tilaus vahvistetaan ja lähetämme sinulle vahvistussähköpostin. Kun olemme varmistaneet valittujen tuotteiden saatavuuden varastossa, lähetämme sinulle laskun. Kun lasku on vastaanotettu, lähetämme tuotteet tai voit noutaa ne itse (riippuen valitsemastasi toimitustavasta). Kuluttajan vastuulla on antaa oikeat tiedot tilausta tehdessään. Verkkokauppa ei ole vastuussa mistään seurauksista, jotka johtuvat tilausta tehtäessä annetuista virheellisistä tiedoista.

Ennen maksua kuluttaja vahvistaa lukeneensa ja hyväksyvänsä verkkokaupan käyttö- ja myyntiehdot sekä tietosuojaselosteen.

Tilauksen voi maksaa pankkisiirrolla. Pankkisiirron yhteydessä laskun/laskun numero ja viitenumero on ilmoitettava maksun selityskentässä.

Kuluttajan tekemä tilaus käsitellään ja kootaan välittömästi sen jälkeen, kun maksu tilatuista tuotteista on saapunut VO2 OÜ:n pankkitilille.

 

Tilauksesi toimitus

Verkkokaupasta ostetut tavarat toimitetaan kuluttajan kotiin Viron tasavallan sisällä kuriiripalvelun tai SmartPostin pakettiautomaattien välityksellä (3-7 työpäivän kuluessa).

Tilausta tehdessään Kuluttaja on velvollinen antamaan oikeat ja pätevät tiedot tilattujen tavaroiden toimittamista varten.

Verkkokauppa ei ole vastuussa tavaran toimituksen viivästymisestä, jos verkkokauppa on toimittanut tavarat logistiikkakumppanille ajoissa, mutta toimituksen viivästyminen johtuu muista verkkokaupasta riippumattomista olosuhteista.

Jos kyseessä on kuriiripalvelu, logistiikkakumppani ilmoittaa asiasta kuluttajalle puhelimitse ja sopii tavaroiden tarkasta toimitusajasta.

Jos kyseessä on pakettiautomaattipalvelu, kuluttajalle ilmoitetaan tekstiviestillä tavaroiden saapumisesta kuluttajan valitsemaan pakettiautomaattiin.

Noutaessaan verkkokaupasta tilattuja tavaroita asiakasta pyydetään esittämään ostoasiakirja ja henkilöllisyystodistus tilauksessa tehdyn valinnan perusteella. Jos tavaroita noutaa muu kuin tilauksen tehnyt henkilö, tästä on ilmoitettava etukäteen, ja lisäksi vaaditaan ostotodistus.

 

Tavaroiden palauttaminen ja tilauksen peruuttaminen

Kuluttajalla on oikeus peruuttaa verkkokaupassa tehty myyntisopimus 14 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta.

Jos kuluttaja haluaa peruuttaa tilauksen, kuluttaja sitoutuu ilmoittamaan siitä välittömästi verkkokauppaan (kirjallisesti osoitteeseen [email protected]). Ilmoituksessa on mainittava peruutettavan tilauksen tarkat tiedot (tilausnumero ja tilauksen tekijän yhteystiedot).

Kuluttaja on velvollinen palauttamaan tavarat 14 päivän kuluessa pyynnön esittämisestä tai toimittamaan todisteen siitä, että tavarat on toimitettu kuljetuspalvelun tarjoajalle edellä mainitun ajan kuluessa.

Verkkokauppa ottaa vastaan vain käyttämättömät ja vahingoittumattomat tuotteet alkuperäispakkauksissaan. Kuluttajan on avattava tuotteen alkuperäispakkaus varovasti ja vahingoittamatta sitä. Tuotteen luonteen, ominaisuuksien ja suorituskyvyn selvittämiseksi kuluttajan on käsiteltävä ja käytettävä tuotetta vain verkkokaupassa tavanomaisesti sallitulla tavalla.

Jos palautettava tuote tai sen alkuperäinen pakkaus on vahingoittunut, verkkokauppa pidättää oikeuden olla palauttamatta kuluttajan tuotteesta maksamaa summaa.

Kuluttaja vastaa tuotteen palauttamisesta aiheutuvista kuljetuskustannuksista, paitsi jos palautettava tuote ei ole tilauksen mukainen.

Verkkokauppaan palautetuista tuotteista kuluttaja saa hyvityksen mahdollisimman pian sen jälkeen, kun tuotteet on palautettu verkkokauppaan (viimeistään 14 kalenteripäivän kuluessa). Rahat siirretään samalle pankkitilille, jolta ne on saatu tilausta varten.

Jos tavarat luovutetaan Kuluttajalle myymälässä, Kuluttajan on välittömästi tarkistettava tilattujen tavaroiden oikeellisuus. 14 päivän palautusoikeus ei automaattisesti tule voimaan, kun tavarat vastaanotetaan myymälässä.

Jos tavarat ovat ulkoisesti ja näkyvästi vahingoittuneet tai jos tavaroiden määrä ei vastaa kauppasopimusta, Kuluttajalla on oikeus olla hyväksymättä tavaroita ilmoittamalla siitä verkkokaupan edustajalle paikan päällä. Hyväksymällä tavarat kuluttaja vahvistaa, että tavarat toimitettiin toimituksen yhteydessä tilauksen mukaisesti, että pakkaus oli ehjä ja että niissä ei ollut ulkoisia vikoja.

Verkkokauppa pidättää oikeuden olla ottamatta takaisin alennettuja tuotteita.

Verkkokauppa pidättää oikeuden peruuttaa osto- ja myyntitapahtuman, jos verkkokaupassa näkyvä tuotteen hinta poikkeaa merkittävästi todellisesta hinnasta inhimillisen erehdyksen tai järjestelmän teknisen virheen vuoksi.

Verkkokaupalla on oikeus peruuttaa myynti- ja ostosopimus, jos tilattua tavaraa ei inhimillisen erehdyksen vuoksi ole saatavilla Verkkokaupan tai toimittajan varastossa eikä sitä voida toimittaa kuluttajalle kohtuullisessa ajassa ja kohtuullisin ehdoin.

Verkkokaupalla on oikeus peruuttaa osto- ja myyntisopimus ylivoimaisen esteen vuoksi, eli kuluttajan tilauksen täyttämisen estää sellainen seikka, jota Verkkokauppa ei ole voinut ennakoida, estää tai vaikuttaa.

 

Valituksen tekeminen

Verkkokauppa on vastuussa kuluttajalle myydyn tavaran virheestä tai puutteesta, joka on ollut olemassa jo tavaran toimitushetkellä ja joka ilmenee enintään kahden vuoden kuluessa tavaran toimittamisesta kuluttajalle. Näiden ensimmäisten kuuden kuukauden aikana siitä, kun tavara on toimitettu ostajalle, virheen oletetaan olleen olemassa jo tavaran toimitushetkellä.

Kuluttajalla on oikeus ilmoittaa virheestä verkkokaupalle viimeistään kahden kuukauden kuluessa esittämällä lasku, jonka perusteella tavarat on maksettu.

Jos tavarassa on ulkoisia ja näkyviä vikoja tai jos tavara ei vastaa osto- ja myyntisopimuksen mukaista määrää tai tuotetta, Kuluttajalla on oikeus tehdä reklamaatio Verkkokaupalle lähettämällä sähköpostia osoitteeseen [email protected]. Alaviitteessä ilmoitetaan tilauksen tehneen henkilön yhteystiedot, tilausnumero ja kuvaus poikkeamasta tai virheestä. Verkkokauppa vastaa reklamaatioon mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 14 päivän kuluessa reklamaation vastaanottamisesta.

Jos viallinen tavara vaihdetaan, verkkokauppa pidättää oikeuden vaatia kuluttajaa palauttamaan vialliset tavarat. Verkkokauppa vastaa viallisen tavaran vaihtamisesta tai korjaamisesta aiheutuvista kustannuksista.

Verkkokauppa ei ole vastuussa tavaroissa olevista vioista, jotka johtuvat tuotteiden virheellisestä käytöstä ja luonnollisesta kulumisesta, kuluttajan huolimattomuudesta tai siitä, että kuluttaja ei ole noudattanut tuotteiden käyttöohjeissa annettuja ohjeita. Näissä tapauksissa kuluttajan vaatimus hylätään.

Kuluttaja voi tehdä reklamaation erilaisista valmistus- ja materiaalivirheistä. Reklamaation esittämisen jälkeen verkkokauppa suorittaa asiantuntijatutkimuksen vian olemassaolon ja vian syyn selvittämiseksi.

Mikäli Verkkokauppa ja Kuluttaja eivät pääse sopimukseen reklamaation ratkaisemisesta, Kuluttajalla on oikeus tehdä valitus kuluttajavalituslautakunnalle kuluttajansuojalautakunnan kautta (www.tarbijakaitseamet.ee) tai hakea muutosta Harjun lääninoikeudelta.

 

Muut olosuhteet

Kuluttaja on tietoinen ja hyväksyy, että verkkokauppa tallentaa ja voi käsitellä kuluttajan luovuttamia henkilötietoja lain ja myyntiehtojen mukaisesti.

Kuluttaja on lukenut ja tutustunut myyntiehtoihin ennen myyntisopimuksen tekemistä ja ymmärtää niiden sisällön ja vahvistaa tämän tekemällä asianmukaisen valinnan tehdessään tilauksen verkkokaupassa rastittamalla kohdan ”Hyväksyn verkkokaupan myyntiehdot”.

Verkkokauppa vastaa siitä, että myytävät tavarat ovat uusia ja käyttämättömiä (ellei tuotekuvauksessa toisin mainita) ja että tavaroista annetut tiedot ovat oikeita ja vastaavat tavaroita.

 

OK, enough of this legal s**t, now lets go ride....