Ilmainen toimitus yli 75€ tilauksille

OSTOSKORI

Ostoskorisi on tyhjä...

Usein kysytyt kysymykset

 

Onko verkkokaupassa samat tuotteet kuin Specialized Concept- ja Elite Store -myymälöissä?

Kyllä, verkkokaupassa myydään samoja tuotteita kuin Tallinnan ja Tarton myymälöissä. Tuotevalikoima voi vaihdella myymälästä toiseen, ja myymälässä saatavilla olevien tuotteiden valikoima on laajempi, eivätkä kaikki tuotteet sisälly verkkokauppaan (esim. vaatteet). Jos et siis löydä etsimääsi tuotetta verkkokaupasta - suosittelemme aina ottamaan yhteyttä puhelimitse (6780300) tai sähköpostitse ([email protected]). Tai käy myymälöiden kautta - aina turvallisin vaihtoehto!

 

Kuinka kauan toimitus kestää ja kuinka paljon se maksaa?

Toimitusaika ja -kustannukset riippuvat valitsemastasi vaihtoehdosta. Vakiotoimitusaika on 3-7 arkipäivää, Smartpost-pakettitoimitus tai kuriiripalvelu kotiin 5 €. Ilmainen toimitus 75 €:n ostoksista alkaen. Jos tuote on inhimillisestä virheestä johtuen loppunut varastosta, kuluttajaan otetaan erikseen yhteyttä ja sovitaan uusi toimitusaika tai tuote korvataan vastaavalla tuotteella.

 

Mitä teen, jos saan vahingoittuneen tai väärän tuotteen?

Jos vastaanotat vahingoittuneen tai väärän tuotteen, ota välittömästi yhteyttä verkkokauppaan lähettämällä sähköpostia osoitteeseen [email protected] tai soittamalla numeroon 6780300. Tuotteet voi palauttaa 14 päivän kuluessa ostopäivästä. Virheellinen tuote vaihdetaan oikeaan tuotteeseen (varastossa olevien tuotteiden saatavuuden mukaan), ja jos tuote on vahingoittunut, tehdään asiantuntijatutkimus vahingon syyn selvittämiseksi.

 

Mitä teen, jos tuote ei sovi?

Tuotteen voi palauttaa 14 päivän kuluessa, jos sitä ei ole käytetty tai se on vahingoittunut ja jos se on alkuperäispakkauksessa. Palautuskustannuksista vastaa asiakas.

 

Voiko kaikki tavarat toimittaa pakettiautomaattiin?

Koska jotkin tuotteet ovat liian suuria tai painavia, kaikkia tuotteita ei voida toimittaa pakettiautomaattiin. Tällaisia tuotteita ovat esimerkiksi polkupyörät, joiden osalta pyydämme ottamaan erikseen yhteyttä osoitteeseen [email protected] tai soittamalla numeroon 6780300 toimitustavasta sopimiseksi. Polkupyörien osalta on aina turvallisempaa tulla myymälään, ja tähän on kaksi pääsyytä: voimme itse asiassa selittää sinulle paljon hyödyllistä lisätietoa, josta on aina paljon apua pyöräsi käytössä, huollossa ja asentamisessa, ja myymälästä ilman laatikkopakkausta luovutettu pyörä on aina 100-prosenttisesti ajovalmis.